جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های با تجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب
سرخط خبرها

ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در تهران| برد ویژه برابر آویژه

  • کد خبر: ۵۲۷۹۴
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در تهران| برد ویژه برابر آویژه
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در برابر آویژه صنعت پارسا با نتیجه ۹۷ بر ۷۴ به یک برد شیرین دست یافت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسای خراسان بعد ازظهر امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد و با برتری ۹۷ بر ۷۴ شهرداری به پایان رسید.
بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: پری پتی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و کیوان ریاعی
سرمربی: مهران شاهین‌طبع
بازیکنان آغازگز آویژه صنعت: ایمان زندی، مهدی افخمی، نیکولا ماراویچ، صالح فروتن و الکساندر پونیاویچ
سرمربی: سرجان ایوانوویچ

کوارتر نخست؛ غافلگیری سرجان!

مایک رستم پور که دیروز بهترین بازیکن شهرداری بود، در این بازی هم سبد اول تیمش را دشت می‌کند. نیکولا ماراویچ هم سبد اول آویژه صنعت را می‌گیرد و ایمان زندی هم با پرتاب ۳ امتیازی، تجربه‌اش را به رخ ملی‌پوشان جدید گرگان می‌کشد. جمشیدی، اما نمی‌گذارد آویژه از ابتدا ذهنیت برتری داشته باشد و اختلاف را به حداقل می‌رساند و در حمله بعدی نوید رضائی فر گرگان را پیش می‌اندازد. این پرتاب را هم صالح فروتن جواب می‌دهد. حالا نوبت ۳ زدن جمشیدی است و زندی هم کار را در امتیاز ۱۰ به تساوی می‌کشد. از اینجا به بعد گرگان سوار بازی می‌شود. هر چند زندی بازهم ۳ می‌زند، اما درخشش خیره‌کننده محمد جمشیدی امتیازات زیادی برای گرگان دارد. ابوالفضل سیدی هم از پشت قوس ۳ امتیازی به سبد حریف می‌رسد یاسین کلاسنگیانی هم با ورودش به زمین امتیاز می‌گیرد و درخشش واحدی امتیازات گرگان را به ۳۴ برابر ۱۶ می‌رساند. ایوانویچ غافلگیر شده است!

کوارتر دوم؛ بازگشت مشهد

پرتاب ۳ امتیازی علیزاده نشان از دگرگونی آویژه در وقت دوم دارد. او پرتاب فول گلش را هم به ثمر می‌رساند. نیکولا ماراویچ هم ۳ می‌زند. پتی سید اول وقت دوم را برای گرگان می‌گیرد. با کار خوب زندی و ماراویچ اختلاف به ۷ می‌رسد و پتی است که بازهم فاصله را زیاد می‌کند. شیخی و فروتن ۴ امتیاز دیگر به حساب آویژه می‌ریزند. کیوان ریاعی هم برای تیمش سبد می‌گیرد. از این به بعد دو تیم پا به پای هم پیش می‌روند تا اختلاف ۱۰ امتیازی پا برجا بماند، اما مشهدی‌ها وقت دوم را ۲۱ بر ۱۵ می‌برند تا شهرداری ۴۹ بر ۳۹ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم؛ گرگان فاصله می‌گیرد

گرگان با پتی آغازگر بازی است، اما توپ لو می‌رود. این‌طرف سبد با زندی مهربان نیست، اما سرانجام #امیرحسینتاتاری سبد اول نیمه دوم را روی ریباند دشت می‌کند. جمشیدی به سرعت پاسخ می‌دهد، ولی فروتن از پشت قوس ۳ امتیازی به سبد حریف می‌رسد. احمد بوستانیان ۴ امتیاز پیاپی می‌گیرد، ولی الکساندرپونیاویچ اختلاف را دوباره تک رقمی می‌کند تا مایک یکی از دو پرتابش را گل کند و اختلاف دو رقمی حفظ شود. ۵۶ بر ۴۶. حالا زمان درخشش جوانان شهرداری است. محمد سینا واحدی و رضائی‌فر به سبد آویژه می. رسند و مبین شیخی همه چیز را رند می‌کند. ۶۰ بر ۵۰. اوپن شات ۳ امتیازی نوید، اما سرجان را مجبور به درخواست وقت استراحت می‌کند. در بازگشت، اما جمشیدی احتلاف را به ۱۵ می‌رساند. مبین شیخی با ۳ امتیازی‌اش آویژه را در بازی نگه می‌دارد. پونیاویچ در حالی که با خطای بوستانیان متوقف شده در حالتی نامتعادل و عجیب توپ را به سبد می‌فرستد و پرتابش را هم گل می‌کند. این‌طرف دو پرتاب بوستانیان هدر می‌رود، ولی رضائی‌فر جور او را می‌کشد و با فول گل او اختلاف دوباره زیاد می‌شود ۶۸ بر ۵۶. صادقی و جمشیدی برای طرفین امتیاز می‌گیرند. مایک و رضائی‌فر اختلاف را بیشتر می‌کنند تا در پایان کوارتر سوم گرگان ۷۴ بر ۵۸ پیش بیفتد.

کوارتر چهارم؛ حمله به صدر جدول
صادقی زیر سبد گرگان بدون دفاع امتیاز آویژه را به ۶۰ می‌رساند. نوید هم با پرتاب ۳ امتیازی خود و دو‌پرتاب موفق در ادامه آغاز خوبی در کوارتر پایانی دارد. سیدی حالا گارد راس اصلی مشهدی‌هاست و پرتابش هرچند راه دور، ولی دو امتیازی است.

پونیاویچ بازهم در فست برک موفق است. ۷۹ بر ۶۴ و خود او شاهین‌طبع را وادار به درخواست زمان استراحت می‌کند. در بازگشت رضایی‌فر و فروتن ۳ می‌زنند، ولی نوید ۳ پرتاب آزاد موفق هم دارد. وقتی مایک امتیازات بعدی را می‌گیرد، سرجان وقت استراحت می‌خواهد، اما ۱۸ اختلاف! فاصله کمی نیست. در بازگشت نوید با دو پرتاب آزاد اختلاف را به ۲۰ می‌رساند. ۸۹ بر ۶۹. خیال گرگان راحت است و واحدی بازهم امتیاز می‌گیرد. با به ثمر رسیدن ۳ امتیازی یاسین، سرجان وقت استراحت ناامیدانه دیگری می‌خواهد. ۹۴ بر ۷۱. در بازگشت کار خوب یاسین توپ را می‌گیرد، اما شهرداری طرفی از این حرکت نمی‌بندد.. دفاع تمام زمین شهرداری این بار جواب نمی‌دهد تا صادقی برای آویژه دانک بزند و #اشکان_جعفری هم یکی از دو پرتابش را گل می‌کند. صادقی در خط پرتاب آزاد اختلاف را کمتر می‌کند، ولی جعفری با لی‌آپ خود کار را تمام می‌کند. ۹۷ بر ۷۴.

شهرداری با این برد ۸ امتیازی می‌شود و هم امتیاز با نفت و با گل دیفرنس برابر در صدر جدول گروه الف قرار می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->